Verzenden en bezorgen

 

Verzendkosten

 

  • Verzending zijn altijd gratis binnen Nederland en België.
  • Zendingen buiten Nederland of België, binnen europa zijn € 35,- Bij grote bestellingen met meerdere pakketten (b.v.) kunnen de kosten hoger zijn, neem hiervoor contact op met onze klantenservice

Levertijd

De verwachte levertijd is 6 weken bij al onze producten tenzij anders aangegeven, soms kan deze afwijken u kunt ons e-mailen of bellen voor de actuele levertijd. Dit geldt voor bestellingen die worden betaalt met Sofort of Paypal

 

Levertijd bij vooruitbetalen

Afhankelijk van uw bank kan het 1 tot 3 werkdagen duren voordat uw vooruitbetaling bij ons binnen is. Voor betalingen vanuit het buitenland kan het 2 tot 5 werkdagen duren. Zodra de betaling bij ons binnen is worden uw producten besteld bij de leveranciers.

Het volgen van uw zending

Track&Trace Nadat uw zending is verzonden ontvangt u van ons een pakketnummer waarmee u uw zending kunt volgen op de website van pakjesdienst. Afhankelijk van uw bestelling en afleverlocatie kiezen wij de beste verzendmethode. In de e-mail die u van ons ontvangt wordt weergegeven hoe u uw zending kunt volgen.

Transportrisico

Wij besteden veel zorg aan uw zending. In veel gevallen wordt uw pakket extra ingepakt zodat eventuele transportschade tot het minimum wordt beperkt. Mocht u een pakket ontvangen waarvan de verpakking is beschadigd, neem dit pakket dan niet aan. Neem in dit geval contact met ons op voor de verdere afhandeling. In veel gevallen zullen wij u een nieuw product toesturen.

Het transportrisico van uw bestelling ligt bij ons voor zendingen vanaf de Wide Screen Audio in Gent naar uw adres. Bij retour zendingen van klant adres naar de Wide Screen Audio ligt het transport risico bij de klant. Wij raden daarom aan om altijd pakketten verzekerd toe te sturen.

Speciale zendingen

Bestellingen die door een speciale vervoerder worden bezorgd, zullen worden afgeleverd tot aan de voordeur op de begaande grond. Tegen een extra tarief kan de vervoerder uw bestelling bij u in huis zetten.


Betalen

 

SOFORT

Met SOFORT Banking is het online betalen eenvoudiger dan ooit. U gebruikt hiervoor gewoon uw vertrouwde gegevens van Internetbankieren. Deze methode is geheel veilig. Het betalingsproces vindt in real-time plaats, zodat uw bestelling – sneller dan bij een gewoonlijke bankoverschrijving – direct kan worden verwerkt.

Vooruitbetaling

Bij vooruitbetalen maakt u het geld zelf over nadat u de bestelling heeft geplaatst. U kunt bijvoorbeeld via internet bankieren veilig en snel betalen via uw eigen bank.

    • Vooruitbetalen is veilig en gratis.
    • Houd rekening met 1 tot 3 dagen overboektijd (vanuit het buitenland kan het 2 tot 5 dagen duren).
    • Vermeld bij het overmaken altijd uw ordernummer (te vinden op uw factuur die u ontvangt via de e-mail).
    • Nadat wij uw betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling verzonden (u ontvangt hiervan bericht).
    • Rekeningnummer: Belfius IBAN: BE85 0688 9777 1706
      (vermeld uw ordernummer bij uw betaling)Voor buitenlandse betalingen:
    • IBAN# BE85 0688 9777 1706
    • BIC# GKCCBEBB

PayPal

U kunt bij ons met creditcard betalen doormiddel van een Paypal account. U heeft een Paypal account nodig om uw betaling te doen. Betalen via paypal is veilig en snel (3-5 werkdagen verwerking). Er wordt 2.3% commissie gerekend over het totaal voor betalingen via Paypal.

Nadat u de keuze betalen via Paypal heeft gemaakt wordt u doorgestuurd naar de website van Paypal. Hier vindt de betaling plaats, daarna dient u terug te keren naar onze website door op de knop te klikken “Terug gaan naar webshop”.

  • Betalingen boven de € 1500,00 worden niet geaccepteerd
  • Verwerking is 3-5 dagen, i.v.m. fraudeprotectie
  • Website van PayPal

Creditcard

U kunt bij ons met de volgende creditcards betalen: Visa, Mastercard, Maestro en American Express (+4.5% commissie).

Nadat u de keuze betalen via creditcard heeft gemaakt wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina. Nadat u de betaling heeft gedaan, dient u terug te keren naar onze website door op de knop te klikken “Terug gaan naar webshop”.

  • Verwerking is 1-2 dagen, i.v.m. fraudeprotectie

BTW-teruggave voor internationale klanten

Voor klanten buiten Nederland is het mogelijk om TAX FREE (BTW vrij) te kopen. Op de meeste artikelen die wij verkopen zit 21% BTW. Als u in het bezit bent van een BTW-nummer kunt u belastingvrij aankopen doen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij maken voor u een offerte op basis van 0% BTW. Let op: Hiervoor zal €10,00 administratiekosten in rekening worden gebracht

 

Offertes

Bij aanvraag van offertes of kortingen kunnen er kortingscodes worden uitgegeven. Kortingscodes (actiecodes, vouchers, coupons) die door ons per e-mail of per telefoon worden verstrekt zijn persoonlijk en alleen bedoeld voor een afgesproken product(samenstelling) voor een afgesproken prijs. Een dergelijke kortingscode doen alle andere kortingen en of acties vervallen (kortingen van derde partijen).

 


Uw bestelling

 

Orderstatus

Nadat u de bestelling heeft geplaatst krijgt u een orderbevestiging via e-mail (dit kan maximaal 15 minuten duren nadat u de bestelling heeft geplaatst). Controleer altijd uw SPAM- of reclamebox. Heeft u geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Orderbevestiging In de orderbevestiging staan alle details van uw bestelling, inclusief de producten en daarbij behorende aantallen. Ook wordt het factuur en verzendadres weergegeven. Klopt er iets niet? Neem dan direct contact op via onze klantenservice of bel ons op +32 (0)9 3 916 916 (e-mail heeft de voorkeur).

Betaalbevestiging U ontvangt bij vooruitbetalen binnen 1 tot 3 dagen een bevestiging. Betalingen vanuit het buitenland duren gemiddeld 2 tot 5 dagen. Bij betalingen via Paypal ontvangt u een betalingsbevestiging van Paypal.

Verzendbevestiging Nadat uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een bevestiging met het pakketnummer, waarmee u uw zending kunt volgen op de website van pakjesdienst (afhankelijk van uw zending).

Annuleren of wijzigen

Wilt u een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Voor het wijzigen of annuleren worden geen extra kosten in rekening gebracht, dit is gratis.

Als een bestelling onderweg is en u wilt het niet hebben, dan kunt u het pakket weigeren bij de postbode. Wij nemen daarna contact met u op voor de verdere afhandeling van uw geweigerde bestelling.

 


Contact

 

Contact opnemen

Wide Screen Audio online store

Zwijnaardsesteenweg 75

9000 Gent

T +32(0)9 3 916 916
info @ widescreenaudio.be

 

Bedrijfsgegevens

BTW-nummer: BE 0536.875.895

Rekeningnummer: Belfius IBAN: BE85 0688 9777 1706
(vermeld uw ordernummer bij uw betaling)Voor buitenlandse betalingen:

IBAN# BE85 0688 9777 1706

BIC# GKCCBEBB

 

Internationale bankgegevens (voor betalingen vanuit het buitenland)

IBAN# BE85 0688 9777 1706

BIC# GKCCBEBB

  • Vermeld uw ordernummer bij uw betaling

Winkel

 

Openingstijden

Maandag gesloten
Dinsdag gesloten
Woensdag 14:00 – 19:00
Donderdag 14:00 – 19:00
Vrijdag 10:00 – 19:00
Zaterdag 10:00 – 18:00
Zondag 14:00 – 17:00

 

 


Ruilen en retourneren

 

Algemene voorwaarden

Wij maken gebruik van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.

Bekijk onze Algemene voorwaarden

14 dagen op zicht

Wij van widescreenaudio.be geven u 14 dagen de tijd om uw product te proberen, de zogenaamde afkoelperiode. In deze periode mag u het product bekijken en gebruiken om te beoordelen of het aan uw wensen voldoet. In de afkoelingsperiode is het niet de bedoeling dat het product intensief wordt gebruikt. Wanneer dit wel het geval is zullen wij het product beoordelen en eventuele kosten bij u in rekening brengen. Zorgt u er voor dat u de artikelen en de verpakking zo goed mogelijk in originele staat houdt. Dit bespaart u en ons in het geval van retourneren tijd en moeite.

Voorwaarden betreft retourneren binnen de afkoelperiode

Producten die u online heeft aangeschaft mogen binnen 14 dagen worden geretourneerd, mits het product onbeschadigd is en vrij is van intensieve gebruikssporen. Het artikel dient in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd te worden geretourneerd. Voor het retourneren van een artikel kunt u een retournummer aanvragen bij onze retourafdeling.

  • Mocht het pakket beschadigd bij u aankomen en merkt u dat het product beschadigd is, neem dat zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Enkele producten zijn uitgezonderd van retourneren

  • Hoofdtelefoons, headsets, oordopjes en direct verwante artikelen kunnen niet worden geretourneerd als de verpakking is geopend en/of de zegel is verbroken, dit in verband met hygiënische redenen;
  • Stands kunnen niet worden geretourneerd wanneer het in gebruik is genomen;
  • Op maat gemaakte kabels of speakerdoek kan niet worden geretourneerd;

Als u een hoofdtelefoon of verwant product eerst wilt proberen kunt u bij ons in de winkel de meeste artikelen eerst proberen en beluisteren voordat u tot aankoop overgaat. U kunt een luisterafspraak maken met onze klantenservice zodat u niet voor niets naar onze winkel toekomt.

  • Pickup/platenspeler naalden

Het is niet mogelijk om naalden van pickup/platenspelers te retourneren nadat de verpakking is geopend en/of de zegel is verbroken.

  • Tablet computers, waarbij de beschermfolie is verwijderd, kunnen niet worden geretourneerd;
  • Ingewisselde cadeaubonnen, tegoedbonnen, of vouchers/coupons;
  • Vloeistoffen (zoals reinigingsmiddelen) kunnen niet worden geretourneerd, indien de verpakking geopend is geweest.

Restitutiebedrag

Elk retour wordt gecontroleerd op schade, defect en/of verpakking. Naar aanleiding van de staat van het geretourneerde product wordt bepaald welk bedrag aan de koper wordt terugbetaald, u wordt hiervan geïnformeerd.
Hebben wij het product in goede en complete staat ontvangen dan wordt het bedrag binnen 14 dagen terug gestort op het rekeningnummer vermeldt op het retourformulier, gerekend vanaf het moment van verzending.

Retourzending

De kosten van retourneren zijn voor de u, de koper. Als widescreenaudio.be een fout heeft gemaakt bij de levering zijn de retourkosten voor widescreenaudio.be

U heeft verschillende mogelijkheden om een artikel te retourneren:

  • U brengt het artikel langs bij ons in de winkel in Gent (gratis);
  • U stuurt het artikel op.

Afhalen

De kosten hiervan zijn afhankelijk van het artikel en het aantal artikelen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en kosten.

Voorbeeldsituaties

Hieronder staan enkele situaties waarbij de afkoelingsperiode en de daarbij behorende retourvoorwaarden extra worden uitgelegd. Voor elk defect product geldt dat deze altijd binnen de afkoelingsperiode kunnen worden geretourneerd.

U koopt een projector  en u merkt na een paar dagen dat de projector niet voldoet aan uw verwachtingen. Mag u de projector dan nog retourneren?

Omdat u deze projector een paar dagen heeft gebruikt zijn daardoor een flink aantal branduren* gemaakt, daardoor is het niet meer mogelijk de projector te retourneren. Tenzij deze binnen deze periode defect is geraakt. Hetzelfde geldt voor het gebruik van passieve en actieve 3D brillen.

*het aantal branduren is door ons af te lezen, u mag de projector 3 uur gebruiken om te beoordelen of deze voldoet aan uw verwachtingen.

U bestelt een tablet computer en u heeft de beschermfolie verwijdert, daarna komt u tot de conclusie dat de tablet computer niet aan uw verwachtingen voldoet.

Alle door ons geleverde tablet computers worden geleverd met een transparante beschermfolie. Hierdoor heeft u de mogelijkheid om de basis functies te beoordelen. Als de folie is verwijderd, kunt u de tablet computer niet meer retourneren.

U bestelt (speaker)kabel op maat. U heeft de lengte van de (speaker)kabel aangegeven en deze is op maat geleverd. Mag u de (speaker)kabel retourneren?

Omdat de (speaker)kabel speciaal voor u op maat is geleverd is het niet mogelijk om de (speaker)kabel te retourneren.Dit geldt voor alle op maat gemaakte en geleverde kabels, kabelpakketen worden altijd op bestelling gemaakt.

U bestelt een platenspeler en/of naald/element en u heeft één of meer platen hiermee afgespeeld en u wilt het retourneren. Kan dat?

Omdat de naald van een platenspeler bij gebruik direct slijt, mag de naald niet worden geretourneerd. Omdat dit in sommige gevallen moeilijk is te controleren, kunt u het product niet retourneren wanneer de verpakking hiervna is geopend.

De originele verpakking heb ik niet meer, wat moet ik nu doen?

Voordat u het product retourneert zonder originele verpakking, neemt u eerst contact op met onze klantenservice zodat zij eventueel voor vervangende verpakking kunnen zorgen. U dient het te retourneren product te verpakken voor transport (ook bij afhalen), om transportschade te voorkomen. Artikelen die bij ons worden aangeboden waarvan vooraf al te zien is dat het artikel niet degelijk is verpakt, worden niet aangenomen. Deze artikelen worden automatisch naar u geretourneerd.

  • Het is van uiterst belang dat retouren altijd goed worden verpakt, zodat de verpakking tijdens het gehele transport de producten afdoende beschermt.

Projectors retourneren

Omdat u deze projector een paar dagen heeft gebruikt zijn daardoor een flink aantal branduren* gemaakt, daardoor is het niet meer mogelijk de projector te retourneren, tenzij deze binnen de afkoelingsperiode defect is geraakt. Hetzelfde geldt voor het gebruik van passieve en actieve 3D brillen.
*het aantal branduren is door ons af te lezen, u mag de projector 3 uur gebruiken om te beoordelen of deze voldoet aan uw verwachtingen.

Ruilen en retourneren

Wilt u een artikel retourneren? Maak dan gebruik van de volgende stappen:

1. Meld uw retour bij onze klantenservice
2. U ontvangt een retournummer en adres
3. U ontvangt een bevestiging van uw retour
4. Nadat wij uw artikel(en) hebben ontvangen, krijgt u een bevestiging via de e-mail
5. Binnen 8 werkdagen wordt artikel geruild(mits op voorraad) of uw geld terugstort


Garantie en defecten

 

Garantie en defecten

Ondervindt u problemen met uw product? Dan kunt u bij ons rekenen op een goede garantie service. Op al onze producten hanteren wij een fabrieksgarantie van minimaal 2 jaar bij nieuwe producten. Wij beschikken over een eigen technische dienst voor het oplossen van uw garanties, daarnaast werken wij met met diverse herkende en gecertificeerde reparatie bedrijven. Veelal worden producten die nog onder de fabrieksgarantie vallen gerepareerd door onze leverancier.

Mocht er iets mis zijn met de aflevering van uw bestelling (defecten of vermissingen), neemt u dan binnen 24 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice. Om aanspraak te maken op de garantie dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice (voorkeur via e-mail). Vermeld daarbij ook uw factuurnummer voor snelle afhandeling.

Wide Screen Audio staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Defecten na verlopen garantietermijn

Is uw fabrieksgarantie net verlopen en uw product vertoont een defect? Wij beschikken over een eigen technische dienst waar uw product gerepareerd kan worden. Neem contact met ons op voor de beste afhandelmethode.
In sommige gevallen hebben wij een coulance regeling voor uw product die (net) buiten de garantie valt. De coulance regeling is afhankelijk van het merk, type en soort product. Neem altijd contact met ons op, wij zoeken samen met u naar een geschikte oplossing. Ook als de garantie is verlopen!

  • Neem bij problemen en defecten altijd contact op met ons.Wij kunnen alleen garantie verlenen als u contact met ons op neemt. Ga niet naar een andere winkel met producten die u bij ons heeft aangeschaft. Dit kan tot garantie problemen leiden.

    Garantiebewijs

    In alle gevallen is uw factuur is uw garantiebewijs. Bewaar uw factuur goed!
    Ook na de garantie kan het handig zijn om toch nog over uw factuur te beschikken. Zonder origineel factuur (kopie factuur niet toegestaan) kunnen wij geen garantie verlenen.

  • Bij al uw aankopen ontvangt u van ons digitaal een orderbevestiging, het factuur wat u via de e-mail krijgt opgestuurd is uw garantiebewijs. U ontvangt uw factuur nadat uw betaling is verwerkt. Bij rembours zendingen kan dit enkele weken duren.

    Afhandeling garantie

    Wilt u gebruik maken van onze garantie service? Volg dan de volgende stappen:

    1. Meld uw aanvraag aan bij onze klantenservice (voorkeur via e-mail) vermeld ook uw factuur nummer (vermeld ook uw probleem/defect).
    2. U ontvangt van ons een retour nummer en retouradres.
    3. Nadat wij uw artikel hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging via de e-mail.
    4. Uw artikel wordt onderzocht door onze technische dienst, zij nemen contact met u op over de verdere afhandeling.

    Bij garantie gevallen wordt uw product direct gerepareerd en ontvangt u een e-mail wanneer uw product retour wordt gestuurd.

    Uitsluiting garantie

  • Zwaar beschadigde producten
  • Wijzigingen aangebracht in of aan het product wat de werking en/of functioneren van het product aantast. (Denk hierbij aan reparaties door niet herkende reparatie bedrijven of modificaties die de werking en/of functionaliteit van het product aanpassen)
  • Vocht- of waterschade
  • Defect ontstaan door spanningspieken (onweer/bliksem en/of kortsluiting)

Privacy en veiligheid

 

Pivacyverklaring

Op onze privacypagina vind u alle informatie over privacy.

Als u uw gegevens wilt inzien en of wijzingen kunt u inloggen op onze website, als u geen inloggegevens heeft of gebruik heeft gemaakt van een “gast account” neem dan contact op met onze klantenservice. Wij sturen uw gegevens dan per e-mail op. Wij kunnen op verzoek ook uw persoonlijke gegevens uit onze informatie systemen verwijderen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, bijvoorkeur via e-mail.


Suggesties en klachten

 

Suggesties

Heeft u een suggestie over onze website of service? Laat het ons weten, bij voorkeur via e-mail. Wij streven naar een goede service en wij horen graag uw mening.

Klachten

Wide Screen Audio streeft naar goede service. Mocht u het ergens niet mee eens zijn of heeft u een klacht: laat het ons weten (bij voorkeur via e-mail). Zodra wij uw klacht hebben ontvangen ontvangt u binnen twee werkdagen een bevestiging hiervan. Binnen 5 werkdagen ontvangt u uitsluitsel betreft uw klacht.
U kunt uw klacht sturen naar ons e-mail adres of naar:

Wide Screen Audio online store
Zwijnaardsesteenweg 75
900 Gent

Belgie

Onder vermelding van Klantenservice

 

Keer terug naar de algemene voorwaarden